Monthly Archives: czerwiec 2021

Rowerem przez jezioro

Aby miło uczcić rozpoczęcie wakacji wybraliśmy się na wycieczkę rowerowo – statkową 🙂 Wraz z rowerami popłynęliśmy z Jamna do Mielna statkiem Julek. W Mielnie zjedliśmy lody, trochę poudawaliśmy turystów i wróciliśmy na dwóch kółkach do Koszalina. WAKACJE DOBRZE WAS WIDZIEĆ!!! 🙂

Biwak

No i w końcu przyszedł czas na pierwszy biwak pod namiotami. Długo czekaliśmy na cieplejsze dni i noce. Biwakowy sprzęt kompletowaliśmy od roku, naprawdę nie mogliśmy się doczekać wycieczki:) Zapakowaliśmy namioty, śpiwory, plecaki, menażki, garnki i patelnie, napompowaliśmy koła w rowerach i w drogę! Obóz rozbiliśmy nad pięknie położonym jeziorem. Dookoła tylko las i ciepła, czysta woda…. Czas spędziliśmy na kąpielach w jeziorze, wylegiwaniu się wśród drzew, spacerach. Wieczorem rozpaliliśmy ognisko, upiekliśmy kiełbaski, zaparzyliśmy wodę na herbatę… czas umilały nam opowiadane historie – przy blasku ogniska zawsze brzmią tajemniczo 😀 Po przespanej nocy nieco zgłodnieliśmy. Na patelnie wrzuciliśmy co nam zostało z kolacji plus jajka. Efektem była pyszna jajecznica – minus dla kucharza za brak szczypiorku 😀 Jak to często bywa na wycieczkach, powrót był z przygodami. Przebite opony, zepsute siodełka i deszcz…. Nie, nic nas nie zniechęca. Może za tydzień kolejny biwak? 🙂

Koleją wąskotorową do Rosnowa

Wąskotorówka to niebanalna atrakcja naszego regionu. Dzięki miłośnikom kolei mogliśmy zorganizować wycieczkę z rowerami do Rosnowa. Ponad godzinna podróż z mnóstwem wrażeń: ” Pociąg bez okien”, „Aśka dostała z liścia – dosłownie :D”. Plusem kolejki jest możliwość zapakowania na pokład rowerów, którymi to wróciliśmy do Koszalina – wykręciliśmy ponad 20 km. Ale wcześniej w Rosnowie nad jeziorem upiekliśmy nad ogniskiem kiełbaski, pospacerowaliśmy po molo, powygłupialiśmy się na placu zabaw. Dzień pełen wrażeń!

Dzień DZIECKA

Miło jest patrzeć na uśmiechnięte, radosne twarze dzieci. A jak taki uśmiech wyczarują dorośli to już jest extra! 🙂 W dniu swojego święta nasze dzieci, te młodsze i te starsze miały kilka powodów do uśmiechu : lody, które specjalnie na tę okazję przyjechały do Wspólnoty. Co tam lody…. cały samochód z lodami!!! Balony niespodzianki z życzeniami, grill i inne atrakcje. TO WSZYSTKO DLA WAS, BO JESTEŚCIE !!! 🙂