Monthly Archives: czerwiec 2018

Mecz Polska – Litwa

12 czerwca na stadionie narodowym w Warszawie odbył się mecz pomiędzy Polską a Litwą. Choć nie wygraliśmy konkursu na Strefę Kibica, to otrzymaliśmy bilety wstępu dla trzech osób !!! Do Warszawy pojechali : Natalia, Grzegorz i Rafał. Warto było – Polska wygrała 4 do 0 !

Urodziny Oliwii i Mateusza

Czerwiec to miesiąc, w którym wiele osób ze Wspólnoty obchodzi swoje urodziny. Oliwia i Mateusz rozpoczęli świętowanie urodzinową imprezą 9 czerwca. Korzystając z pięknej pogody urządzili garden party w przydomowym ogrodzie. Zaprosili gości na grilla i urodzinowy tort. Wszystko przedtem sami przygotowali, no może tylko z drobną pomocą pani Anetki, która nadzorowała wypiekanie biszkoptów ! Oliwia skończyła w tym roku 17 lat a Mateusz wkroczył w dorosły wiek co było okazję do tzw. „paskowania” . Goście okazali się jednak nad wyraz łagodni i Mateusz wyszedł z tych opresji bez szkody. Wszystkiego najlepszego młodzieży !!!

Wycieczka do Zakopanego

Celem wyjazdu do Zakopanego było poznawanie naszego kraju i regionu, w którym będziemy przebywać, jego kultury i środowiska przyrodniczego. W trakcie wycieczki integrowaliśmy grupy, poprzez możliwość budowania relacji rówieśniczych z młodzieżą z programu „PIERWSZE KOTY ZA PLOTY”. Pierwszy dzień pobytu upłynął nam na szlaku turystycznym Doliny Kościeliskiej. Przemierzyliśmy łącznie ok 18 km trasy, punktem docelowym było schronisko górskie na Hali Ornak. Tego dnia udaliśmy się koleją PKL na szczyt Gubałówki, z której podziwialiśmy piękną panoramę Tatr oraz miasta Zakopane. Kolejny dzień to niezapomniany spływ tratwą przełomem Dunajca. Spływ ten uznawany jest jako jedna z najpiękniejszych atrakcji turystyki górskiej Europy. Nasi podopieczni mieli okazję sprawdzić się w roli flisaków. Elementem wycieczki było także zwiedzanie kościółka w Dębnie Podhalańskim, jednej z atrakcji na szlaku architektury drewnianej Podhala. Spacer tamą wodną na zalewie Czorsztyńskim oraz podziwianie zamku w Niedzicy to kolejne z wielu atrakcji tego dnia. Po powrocie do Zakopanego udaliśmy się do karczmy na tradycyjny góralski obiad. Głodni wrażeń, późnym wieczorem wybraliśmy się na spacer pod skocznię narciarską Wielka Krokiew.Trzeci dzień rozpoczął się wcześnie rano. Szybkie śniadanie i wyruszamy na trasę do Morskiego Oka i Czarny Staw pod Rysami. Trasa długa, pod górkę. Tego dnia pokonaliśmy ponad 20 km pieszo. Było warto, widoki oraz pyszny obiad w schronisku górskim nad Morskim Okiem wynagrodziły trudy przemarszu. Powrót do Zakopanego, przed nami jeszcze tylko ostatni wieczorny spacer po Krupówkach, pakowanie bagaży i na drugi dzień powrót do Koszalina. „Dla takich chwil warto żyć” – Rafał MWM Koszalin, to bez wątpienia najlepsze podsumowanie wycieczki. Do zobaczenia nasze TATRY!!